Vermelding waard! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lotte Ernsten - WaarBenJij.nu Vermelding waard! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lotte Ernsten - WaarBenJij.nu

Vermelding waard!

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

10 Februari 2008 | Verenigd Koninkrijk, Londen

En daar is ze weer..
Een hele brakke Lotte dit keer!
Het weekend was echt supercool..
Kijk maar naar de bijgevoegde foto´s, dan begrijp je wel wat ik bedoel :)!!
Nee, het zijn dit keer zeker geen foto's om iets mee te versieren..
maar dan hebben jullie ook weer wat te lachen, brullen en gieren!!

Laten we beginnen bij vrijdag..
Na het werk ben ik samen met collega Kahn, supervisor Feng en manager Marc de pub in gedoken. Hadden we wel verdiend, want het was een superdrukke dag geweest. Na drie vazen bier,( het gaat echt nergens over die grote glazen ) een dag hard gewerkt te hebben én slecht gegeten te hebben kwamen ze wel aan :) !
Rond de klok van 11pm besloten Marc, Feng en ik nog ff een kijkje te nemen aan de andere kant van de Waterloo Bridge voor een andere pub, maar helaas..Deze was gesloten. Onze wegen scheidden elkaar. En daar sta je dan op het station..in je 1tje..met je IPOD TOUCH!!!!!!!!! ( Nogmaals bedankt lieverd! ) beetje van je af te zingen en te bouncen op je plek! Haha, wat kan je het toch leuk hebben in je 1tje! Hup die trein in en onderweg bedacht ik me dat Lise ook wel eens klaar kon zijn met werken..Dus die belde ik maar ff! En ja hoor...20 minuten later stond ze me op te wachten op het station van Hither Green! Helemaal leuk. Ik had zelf de smaak aardig te pakken en aangezien Lise zaterdag ook vrij was vond ik 'een biertje drinken' wel het minste wat we konden doen thuis ;)! Nou, rond de klok van 2AM lagen we op de keukenvloer. We konden niet meer op onze benen staan van het lachen, serieus!
Goed..naar bed gegaan en 't 1e avondje was geslaagd!

Rianne moest zaterdag de hele dag werken ( HELAAS :( ) en daarom kon zij ons niet vergezellen toen we 's middags de stad in gingen met Kjelt, Stephan en Chris. Onder het mom van: "Koffie drinken.."
Lise en ik weer de trein in en om 3PM stonden we op Piccadilly. Super lekker weertje, jasje open, zonnebril op, oh nee die heb ik niet..maar voor het idee ;) ..wij op zoek naar een leuk terrasje. Alles vol dus maar weer beland bij Haagen-Dasz. Vaste koffie-drink-plek! Maarr....HAHA! Er stonden ook cocktails op het menu! Je voelt hem al aan komen..Hatsteflats. 4PM zat de 1e cocktail er weer in. Except voor Chris want die moest om 5PM weer werken. Dus toen Chris naar z'n werk ging, gingen Lise en ik er ook weer vandoor. Nog ff gewinkeld..althans gekeken. NO MONEY!! En toen op naar huis, want we wilden koken voor Rianne. Gezellig met zn 3tjes eten was er ook al 2 weken niet van gekomen dus dit was een mooi moment! En zo gebeurde het..Met zn 3tjes patat, vissticks en een berg sla gegeten!!!!!!! Dat is nog eens koken. Inmiddels waren de biertjes ook weer geopend en kon de avond beginnen! Nou...daar gaan we dan:

Bedenk ons halletje van de foto's, muziek, alle alcohol die in huis was binnen handbereik, koekjes, chips en Rianne, Lise en ik! Ingredienten genoeg voor een mooi avondje dacht ik zo. En naarmate de avond vorderde resulteerde dit dan ook in spectaculair gedrag! Dansen, zingen, verkleedpartijtjes van Lise, boeren van Rianne en ik probeerde zo af en toe nog wat te turnen!
En de rest houden we maar binnen deze muren, Haha! Wat een gekkenhuis!
Rond 6:30AM toch maar een keer naar bed gegaan en 11AM weer klaar wakker naast mn bedje! Nergens last van..HEERLIJK!

Rianne en ik zijn vanmiddag nog ff Londen ingeweest. Chinese nieuwjaar werd gevierd. Was zeker tof, maar na een uurtje waren we helemaal kapot!!Haha..nu lekker thuis. En Lise is aan het werk..RESPECT!
Goed, hoop dat jullie weer genoten hebben van mijn verhaal;) !
Ik heb iig genoten van dit weekend, that counts! Enjoy watching the pictures:D!!!

Dikke kus van mij!




  • 11 Februari 2008 - 13:00

    Papa:

    Hoi Lieverd, Ik lees dat je je goed vermaakt! How about the neighbours...
    Tis waarschijnlijk effe wennne voor ze!
    Liefs Pap!

  • 11 Februari 2008 - 18:16

    Hans:

    Heey LowTea!

    Je bent zo gek als een deur.

  • 11 Februari 2008 - 20:38

    Mam:

    Hoi lieverd van me!
    Supertof verhaal en foto's! Zie je in ieder gveal snel....dikke kus van ons!!!
    Luvu!

  • 13 Februari 2008 - 10:19

    Roos:

    Lieve chick,
    Geweldig deze verhalen! Echt fijn om te weten dat je het zo super hebt! Ook geweldige foto's! We missen je!
    Hele dikke kus+knuffels voor jou!!!

  • 13 Februari 2008 - 17:01

    Esther:

    He lot,

    Nice nice!!:)
    helemaal leuk!
    Fijn te zien dat je het zo leuk hebt.

    kus kus

  • 13 Februari 2008 - 21:44

    Wilmas Moeder:

    Hallo Lotte,
    Fijn dat je je zo goed vermaakt daar en er op uit gaat.
    Zo te lezen heb je niet veel gemerkt van de brand in Camden of toch wel?
    De groetjes voor Mr Kahn

    Keep going!
    Liefs Wilma's moeder

  • 14 Februari 2008 - 19:28

    Ap:

    Hoi Lotte,
    Eindelijk je verhalen gelezen.
    De eerste weken zitten erop en volgens mij vermaak je je best daar.
    Veel plezier en succes!
    groet van ons vier.

  • 16 Februari 2008 - 17:21

    Mam:

    Heee Lieverd, ik zit weer met smart te wachten op weer een verhaal! Vind het erg leuk om ze te lezen.Tot horens en een heeeeel lekker weekend toegewenst. Dikke zoen,
    Mams

  • 17 Februari 2008 - 17:11

    KaRinze:

    He Galbakje,
    Was het gezellig vanmiddag? Zo te horen had je er goed zin an, hahaha
    Fijne avond en tot snel.

  • 18 Februari 2008 - 14:53

    Sjem:

    Sjem!

    Waar hang je uut? T begint toch bijna op hard werken te lijken zo.. :)
    K spreek je soon weer,

    Jodel!

  • 18 Februari 2008 - 19:09

    Mies:

    hoi lieverd, we (lieske en ik )zitten ff je verhaal te lezen erg leuk allemaal weer. Dikke kus van ons.
    nm

  • 20 Februari 2008 - 18:32

    Babs:

    heeee, lieve lotte, via Mies dit adres gekregen.

    lieve meid, veel plezier!!
    Zo te zien en te lezen heb je het heel erg naar je zin! goed zo.
    kuz Babs

  • 21 Februari 2008 - 19:47

    Donker Bos:

    Mooi al die foto's!


  • 22 Februari 2008 - 16:54

    Iiiedereen:

    WE WANT MORE ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Een half jaar stage lopen in het One Aldwych hotel,(www.onealdwych.com), maar ook een half jaar op eigen benen staan! Onwijs gave kans in mijn leven die ik met beide handen aangrijp!!Mezelf ontwikkelen en onwijs gave dingen meemaken die me de rest van m'n leven bijblijven! Keihard werken en proberen te genieten. Dat is mijn doel! En daar gaan we voor de volle 100% voor!

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 43623

Voorgaande reizen:

17 Januari 2008 - 23 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: