Second / third week! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lotte Ernsten - WaarBenJij.nu Second / third week! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lotte Ernsten - WaarBenJij.nu

Second / third week!

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

05 Februari 2008 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hello darlings!

How are you all? I'm a little bit in shock..And confused. Zal verder gaan in 't Nederlands.
Heb een split-shift vandaag, vanochtend om 6am begonnen en nu thuis en dan moet ik om 5:30pm weer opdraven voor 3 uurtjes. Maargoed, daar ben ik niet zo van 'in shock en in de war'.
Rond 10:30 vanochtend gebeurde er echt iets verschrikkelijks voor m'n neus. Imagine:
Druk aan het werk in de Cinnamon bar met van alles en nog wat. Loop ik naar een tafel toe bij de voordeur. En met het serveren van een kopje koffie bij de beste man kijk ik eerst ff naar buiten, kijk hem even aan en op dat moment buiten een doffe knal. Ik kijk naar buiten en daar zie ik een vrouw die ik eerder al aan zag komen fietsen onder een gigantische vrachtwagen liggen en ze ligt te schreeuwen en te gillen als een klein kind. Ze ligt echt in het midden..tussen de wielen. En dan is het stil................................ In de daarop volgende 'enkele secondes' gebeurd er een hoop..Wel honderd mensen staan op straat (waaronder de chauffeur met FirstAid), mijn manager belt 999 en ik sta letterlijk te shaken op m'n benen en de hele zaak is stil. Zo bizar. Drie kwartier lang ligt ambulance personeel onder de vrachtwagen om mevrouw weer bij bewustzijn te helpen. En dan wordt ze weggevoerd. Geen idee hoe of wat.
Toen ik om 12:15 wegging bij m'n werk was er nog onwijs veel politie bezig met research. Ik hoop maar dat alles goed af is gelopen. Als ik 't weet zal ik het melden.

Maargoed.. Dit was enkel vanochtend.
Er is afgelopen nog veel meer gebeurd, waaronder ook een hele hoop leuke dingen!
Bram is een nachtje geweest, ( JA!! Wel 1 ja;) ) heb me helemaal uit de naad gewerkt ( Op m'n werk bedoel ik dan he ;) ), 4 trainingen gevolgd en een personeelsfeest gehad waar je U tegen zegt. Vrij heftig dus, geloof me!
Ik zal weer even wat foto's toevoegen bij this story! Begin al 'n aardig woordje engels te spreken overigens. Wel echt cool! Beetje kletsen met zowel gasten als collega's. Nice!
Ik hou het verder even kort! As soon as possible more, deal?!

Take care!

Liefs....uit Londen

PS:
Mocht je denken van: "Ik stuur die meid even een kaartje!!" ( HINT )
Doe dan even een priotity postzegel op de envelop. Anders kan het wel een half jaar duren voordat hij hier aankomt! Alvast bedankt!!

PPS:
Heb even wat foto-ruimte gekocht dus ik zet gelijk wat meer foto's erop! Alstublieft! Have fun ;).

  • 05 Februari 2008 - 15:29

    Leontien:

    WOW, what a story! Heftig man. Je Engels gaat great! Straks kom je terug met een vet engels accent... haha! Take care, xxx Leo, Sam en Erwin

  • 05 Februari 2008 - 16:09

    Esther:

    Hee Lot,

    Leuk om je verhalen te lezen elke keer..:)!
    Ook al is dat ongeluk natuurlijk minder leuk.
    Samen met bram ook, leuk leuk leuk!

    Werkze en veel plezier!!

    Kusss kuss!

    Btw:Nice pics!!

  • 05 Februari 2008 - 16:47

    Mam:

    Lotte wat een verhaal!
    Zie ik had in de buurt moeten zijn, had ik mijn EHBO kunnen oefenen, nee grapje.
    Hoop dat die vrouw er goed vanaf komt. Maar ik denk dat mijn kaartje dan idd wat later aankomt :-(((
    Nou lieverd, take care en ik denk elke dag aan je!!!! Miss you...
    Kus, Mam

  • 05 Februari 2008 - 19:49

    LowTea Fan!:

    Heey zus!
    fijn om te horen dat het goed gaat met JOUW:S. Zo te zien gaat je engels goed :p, begin je al een beetje
    in't engels tegen Lise en Rianne te praten? Je moet eens kijken op je Hyve, papa maakt nu ook het Hyves netwerk onveilig :p!
    Morgen is on zusje jarig he... Ze is super zenuwachtig... Komt dat bekend voor? ;)

    Liefs uit Putten

    PS: Groeten van Démerieeee, elle est été dans France... :o

  • 05 Februari 2008 - 23:02

    Jim:

    He lotte!!

    Wat super dat je in Londen zit!! Echt geweldig. Ik hoop dat het een hele mooie ervaring voor je gaat worden. Ik zou zeggen geniet ervan...Ik zelf zat vorig jaar rond deze in Bolivia, en een buitenlandse stage gaat zo vreselijk snel voorbij!

    Take care!

    Liefs Jim

  • 06 Februari 2008 - 11:08

    Wilma's Moeder:

    Hallo Lotje

    Erg leuk om je belevenissen te kunnen volgen.
    Je maakt in elk geval genoeg mee.
    Ook handig om nu al te weten dat je geen 112 moet bellen maar 999.
    Hoop dat je van de schrik bekomen bent.
    Keep going.
    Liefs, Wilma's moeder

  • 06 Februari 2008 - 19:50

    Jannie:

    Kan me voorstellen dat je stond te shaken meid!!!! Leuk voor je dat Bram is geweest.Dat je nog tijd voor hem had tussen al je werk, cursussen en feesten(haha)

    Veel plezier meid,

    werkse dikke kus X

  • 07 Februari 2008 - 10:30

    Your Chick:

    HOW YA DOINNNNN SUNSHINE!!!!
    Zo dr gebeurt nog al wat daar bij the cin.bar. Ik moet zeggen dat ik op dat kruispunt ook al verscheidende keren heb moeten duiken voor een auto/taxi/vrachtwagen want dat is best een naar straatje. Maar wat naar om te zien zeg! HOU DIE RUST! Gaat t verder goed daar, wat voor pers.feest heb je gehad? van t hele hotel of alleen van jou bar? Leuk he dat je "school engels" er een beetje af gaat en dat je nu meer "street engels" hahaha, gaat spreken. Leuk dat je popje is geweest.. IK WIL OOOOOOOOOOOOOOOOOK! Miran loopt maar te zeuren dat ik moet komen. Ik hoop in maart langs te komen, dan zwaai ik wel ff! Nou, darling.. succes met alles! En we faxen!
    Big Kiss!!

  • 07 Februari 2008 - 19:20

    Donker Bos:

    Foto ruimte is opgeschroefd, dus knallen maar.

    Leuk om te lezen al je ervaringen!

  • 09 Februari 2008 - 13:53

    Lotte:

    Donker bos, ontzettend bedankt!
    Maar met wie heb ik het genoegen,haha?!

    Liefs..

  • 09 Februari 2008 - 21:13

    Jootje :p:

    hey hey lotte wat een verhaal zeg zo krijg bijna kippenvel van..
    hoop dat je weer beetje overheen bent gelukkig had je snel weer afleiding van bram waar je zo druk mee bent geweest of onee was met werken hahaha :p. gaat weer helemaal goed tussen jullie? I hope so!
    hier ist echt super gaaf gister en vandaag beide lkkr vrij gister naart strand geweest en saaf naar jeroen van der boom was hier wel gezellig:d allemaal nederlanders.. vandaag lkkr thuis gebleven ff begonnen met marketings plan..
    Leuk dat jullie zo veel samen doen ook met stefan en kjelt enzo:d

    veel plezier nog meid!!
    spreek je snel!
    groeten aan lise en rianne!

    liefzz jo

  • 09 Februari 2008 - 21:21

    Marinda:

    Heeeeey Topperrrr

    Heb net pas je site ondekt. Leuk om je verhalen te lezen. Zit goed inelkaar.
    En wat hebben jullie een tof huis zeg. Ziet er erg mooi uit. Ik geloof dat het bij jullie ook erg goed gaat. En dat jullie je wel vermaken. Jullie werken wel hard zeg. Lange dagen, zware dagen. Petje af. Wij hebben vanmiddag onze moet bij elkaar gespaart en bezig geweest met school. Het is niet veel, maar je moet je er even toe zetten he.
    Ik ga je site in de gaten houden. Vind leuk om jullie ervaringen te lezen. Ga nu ff naar de site's van je huisgenoten kijken. Veel plezier nog

    Spreek je weer.
    Groetjessssssss

    Liefs vanuit Curacao.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Een half jaar stage lopen in het One Aldwych hotel,(www.onealdwych.com), maar ook een half jaar op eigen benen staan! Onwijs gave kans in mijn leven die ik met beide handen aangrijp!!Mezelf ontwikkelen en onwijs gave dingen meemaken die me de rest van m'n leven bijblijven! Keihard werken en proberen te genieten. Dat is mijn doel! En daar gaan we voor de volle 100% voor!

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 43624

Voorgaande reizen:

17 Januari 2008 - 23 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: