Eerste week zit erop! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lotte Ernsten - WaarBenJij.nu Eerste week zit erop! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lotte Ernsten - WaarBenJij.nu

Eerste week zit erop!

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

24 Januari 2008 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Good evening HOLLAND!!!!!!!!!

How ya doin´?;)
Hier alles lekker! Vandaag heeeeerlijk vrij na een aantal heftige dagen. Geen vakantie meer he. Gewoon back to business en ja..dat gaat er hier anders aan toe dan in Nl.! Ik zal daar maar eens mee beginnen..
Mondaymorning 11 o'clock meeting at HR ( Human Resource ). Ja..daar sta je dan met je ziel onder je arm voor de deur van een gebouw waar je U tegen zegt. Well, er kwam een meisje aan en ik..Goodmorning! May I ask you something?! Nou bladiebla..5 min. later stond ik voor de deur bij Tahira, ( De vrouw waar ik m'n telefonische interview mee had gehad ). Stond te trillen op mn benen hoor..Maar: "Kop op, je kunt het..normaal heb je ook een grote bek!"
Knock knock..En daar zat ze. Een vrouw, 2 turven hoog en rastahaar! "Goodmorning Lottie, how are you?" Waarop ik heel stoer antwoorde: "I'm fine thanks, how are you? Finally we meet in person! ( braak braak braak ), maar hou ze te vriend ;)
Toen kreeg ik een pakket wat ik even door moest lezen! Shit! Een uur later alles gelezen en getekend. Jean Yves, assistent HR, maakte een foto van me. Inmiddels in uniform en ja toen op naar "The Cinnamon Bar"..36 trappen op en af, links, rechts, rechtdoor, achteruit..kun je het je voorstellen! En maar lachen...hello here, hello there..yes this is my first day..thanks..very kind..
Hatseflats daar waren we eindelijk...En in plaats van een introductiedag gewoon gelijk aan de bak tot sluit. Feng ( Supervisor ) zei alleen: "Show me your skills and after that I'll make a trainingsplan during your workplacement. Dus wij naar achteren...nee grapje!Haha!!!
Ik keihard aan het werk natuurlijk ( beetje bedienen, zaak netjes houden, mensen welkom heten, praatje maken )..nou ik vond het best ok gaan voor een eerste dagje!'s Avonds even om de tafel gezeten met Feng en hij was hartstikke tevreden. Mooi! Mooi! Mooi! Dinsdag weer zo'n dagje gehad. Overigens een leuke anekdote tussendoor!! Heb wel 36x de weg moeten vragen naar de bar en de kleedruimtes. Op de 1 of andere manier liep ik steeds tegen een dichte deur hahaha!
Maar we gaan weer terug naar dinsdag. Prima dagje. Ietwat saai, maar niet zeuren..Hup die trein in en ik was om 10pm thuis..KAPOT!Woensdag moest ik om 6am beginnen. Betekend dat ik er om 4am uit moet :( Ja die doen heel erg pijn! Was om 11am weer klaar, maarrrr moest weer om 5pm terugkomen om de avonddienst te draaien. Wat is dat klote zeg. Gebroken! Maar wel een hele hoop dingen geleerd. Heb al bijna alles mogen doen. Van orders opnemen tot kassa, van cocktails promoten tot het aflsuiten van de bar. TOP! En ook hier waren ze ook weer heel tevreden over. YES!
Vandaag vrij dus lekker uitgeslapen :) Heb even een aantal foto's van ons huisje gemaakt en die ga ik er zo ff opzetten. Krijgen jullie een beetje een idee van waar we nu eindelijk in leven! Er staan ook een aantal foto's op van een toeristisch dagje met klasgenoten Kjelt, Stephan en roommate/vriendinnetje Rianne! Enjoy it en we'll keep in touch!
Onwijs bedankt voor jullie reacties overigens! Vind ik echt SUPER tof!
Ik neem nog een biertje ( CHEERS!! ) en ga dan proberen wat te slapen..4u gaat de wekker weer!

Liefs..uit Londen!

  • 24 Januari 2008 - 19:57

    Me!:

    Check de geweldige verzendtijd van dit bericht! ( Dit kan geen toeval zijn!! )
    PS: Ik kan maar 10 foto's per bericht sturen dus er volgen vaker berichten!

    Liefs...;)

  • 24 Januari 2008 - 20:01

    Mams:

    wat een leuke foto's, en ik had niet anders verwacht dat je zou knallen daar! Ben apetrots op je! Echt onwijs gaaf voor je. Hard werken maar zo leer je het wel. Samen op stage, gezellig toch?
    Heel veel sterkte om 04.00 uur eruit!
    We houden van je!
    Dikke zoen,
    Mam en Rinze

  • 24 Januari 2008 - 20:11

    Mies En Pap:

    Meid wat kun je toch heerlijk berichten maken. Wat je werk betreft natuurlijk zijn deze mensen tevreden, waarschijnlijk ben jij de eerste st die opslag gaat krijgen. wij zijn duper trots slaap lekker voor straks en die zere beentjes warm koud warm koud dikke kus papa en nm

  • 24 Januari 2008 - 20:31

    Sjem!!:

    goeie sjit sjem! haha

  • 24 Januari 2008 - 20:36

    Merel:

    Hee lieve lotte!

    Ziet er super goed uit! Leuk om te zien waar je zit en je verhalen te lezen!!
    Klinkt allemaal heel goed!!
    Geniet ervan he en ik blijf je volgen!!

    Liefs en dikke kus van Merel

  • 24 Januari 2008 - 20:50

    Nick_e:

    GAST!! haha volges mij mag je niet klagen man! damn lkkr hoor je huisje..
    ziet er goed uit.. komt weer helemaal goed volges mij daar..kga binnekort wat ouwe mate opzoeken in london, misschien dat ik dan wel ff langsdrop in de cinnamon bar, als je dat leuk vind tenminste? heb je nog met janou afgesproken? whaha:P

    take care mate

    x nick

  • 24 Januari 2008 - 22:21

    Hans:

    Hello Lowtea, could you say to Feng the following thing?''Shing sjon sjnag henke Bamiepanghang met sambal''. I'll hope you'll do this for me, Good luck this weekend ;)!

    Hans

    PS: Don't drink to much!

  • 25 Januari 2008 - 17:03

    Esther:

    Hi Hi,

    Klinkt erg leuk allemaal, super.
    Mn zus zit dit weekend ook in London, jammer dat ik niet mee ben:)!

    Enjoy!!

    Kussj

  • 25 Januari 2008 - 17:21

    Ruben:

    Helmut!
    Lekker bezig hoor! Nice pica's en mooi verslagje! Wacht op de volgende foto's!
    X

  • 25 Januari 2008 - 20:43

    Annet:

    Hi niece!
    Niet verkeerd, dat huis van jullie! Onwijs gaaf om je zo in London te zien, ben een beetje jaloers! Ook trots op je, zoveel gedaan en geleerd in 1 week! You go girl!

    big hug from the 4 of us in Ugchelen.

  • 26 Januari 2008 - 18:41

    Carla:

    Hoi meisje,
    Wat een ervaringen in 1 week. Super hoor! Niet te goed je best doen he, ze laten je anders nooit meer gaan uit dat hotel...Hier alles goed. Zwolle gisteren weer gelijk, jammer maar helaas. (Was weer erg koud en winderig op de tribune!)En Sjoert uiteindelijk toch geslaagd voor zijn taaltoets. Hele opluchting, hij kon 'm hierna nog maar 1 x over doen en dat brengt toch een stuk spanning mee.
    Nog een week en dan komt Bram een kijkje nemen, leuk om naar uit te kijken toch! Heel veel liefs van ons allemaal en ik kijk weer uit naar je verhalen.
    X carla

  • 26 Januari 2008 - 19:24

    Henk En Ria Vonhof:

    Hé Lotte,wat kun jij een gezellige brieven mailen.
    Vanavond sprak ik jou supertrotse opa bij A.H. en hij zij dat hij jou natuurlijk verschrikkelijk miste!!!
    ik heb gelijk de daad bij het woord gevoegd en ben even op jou site gaan lezen. Van de week had ik jou waar ben jij nu adres van Esther gekregen bij de slager.dus hierbij willen we even laten weten dat we met je meeleven....genieten van jou ervaringen in Engeland.buy the way, José heeft deze week in 1 keer haar Rijbewijs gehaald. de kleine wijsneus!!
    lieve Lotte, veel plezier, maak er wat van en tot schrijfs dikke zoen van Henk, Ria, José en Jeroen

  • 26 Januari 2008 - 21:49

    Oma Opa.:

    lotte1!!!we lezen met veel enthousiasme je spontane berichten,en kijken met veel plezier naar je foto`s ga zo door voor ons ben je een kanjer,een hele fijne zondag geniet van je vrije dag.
    dikke knuffel,opa.oma.

  • 27 Januari 2008 - 16:56

    Oma Ernsten:

    Hallo Lotte!
    Ik ben hier bij papa en mies en hans en lieske. 'K heb ff je foto's bekeken en je berichtjes gelezen, heel leuk, heel spannend voor je !! Maar ik vind het wel heel interessant en ik wens je heel veel geluk en heel veel plezier en een hele dikke kus van oma!

  • 27 Januari 2008 - 18:08

    Suus:

    Ik begin nu toch wel een beetje heimwee te krijgen als ik mijn kamertje zie, waar jij nu in slaapt!
    Heb je t wel naar je zin in Cinnamonbar? Wat vind je van de collega's? Is Kahn alweer terug? Doe hem maar n dikke kus van mij!
    Even over dat wat Feng zegt, je moet er niet al te veel op rekenen.. van dat trainingsprogramma.. misschien dat hij het nu wel doet maar mij beloofde ze ook van alles.. maar ik hoop dat hij zich nu wel aan zijn woord houdt! Moet je maar niks over zeggen hoor, dat ik dat heb gezegd! Zwaar zijn die splitshifts he! vooral als je er dan 2 in de week hebt en de rest van de week ochtenddienst.. je bent gesloopt! maar je went eraan, geloof me..
    Heel veel succes nog en doe iedereen de groetjes van me! zeg maar dat ik ze toch wel een beetje mis en dat ik snel langskom!
    x Suus

  • 28 Januari 2008 - 11:24

    Joachim!:

    Lotte!

    Supercool zeg, nu ik dit lees wil ik ook weer naar Londen! Doe je best en ik ga je verhalen volgen!

    Dikke kus, Joachim

  • 28 Januari 2008 - 12:18

    Jannie:

    Leuk om te zien hoe je woont. Super dat je het zo leuk heb en dat ze zo tevreden over je zijn. Maar dat kan ook niet anders, je bent gewoon een hardwerkende heerlijke meid. werkse dikke kus Jannie

  • 28 Januari 2008 - 22:51

    Paula:

    He Lot,

    Super allemaal! Heb net je verhaal gelezen en mijn email ingevuld om op de hoogte te blijven van je verhalen. :)

    Succes meid, denk aan je!

    liefs Paula

  • 01 Februari 2008 - 21:26

    Wilma's Moeder:

    Hoi Lotte, ziet er super uit daar.
    The queens room and the kitchen!!!
    Ik heb het wel eens veeeeeeeeel beroerder gezien!! Lucky you.
    Ja hard werken maar daar naast proberen ook te genieten en veel te zien van de big city.

    Cheers and keep going
    Liefs Wilma's moeder

  • 02 Februari 2008 - 12:29

    Oma-opa.:

    Dag lieve lotte ,wij wensen je een heel fijn weekend samen met bram,al is het maar kort,geniet ervan.
    ester ligt ook al een paar dagen in het ziekenhuis,voor een nierbek ontsteking,ben je ook weer op de hoogte. dikke kus opa-oma.

  • 24 Februari 2008 - 22:15

    Ida:

    Hey Lieve Lotte,
    Ik heb wat van jou verhalen gelezen,supper leuk jo. nou ik weet zeker dat je het goed naar je zin hebt daar.
    hier gaat ook alles oke.Esther is nu een weekje op wintersport voor de 2 de keer. ach ze heeft niks aan de leven ha ha Heb je nog een leuk weekend gehad toen je moeder en rinze zijn geweest.Vastwel he.Nou ik zou zeggen geniet er lekker van, en ik weet zeker als je weer terug bent.dat jij heel veel hebt gezien en heeeeeeel veel hebt geleerd.je weet het he,laat daar ook zien dat je een vonhofje bent. ha ha ha ...dikke kus van ons allemaal .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Een half jaar stage lopen in het One Aldwych hotel,(www.onealdwych.com), maar ook een half jaar op eigen benen staan! Onwijs gave kans in mijn leven die ik met beide handen aangrijp!!Mezelf ontwikkelen en onwijs gave dingen meemaken die me de rest van m'n leven bijblijven! Keihard werken en proberen te genieten. Dat is mijn doel! En daar gaan we voor de volle 100% voor!

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 43626

Voorgaande reizen:

17 Januari 2008 - 23 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: