Two days later! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lotte Ernsten - WaarBenJij.nu Two days later! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lotte Ernsten - WaarBenJij.nu

Two days later!

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

19 Januari 2008 | Verenigd Koninkrijk, Londen

En daar is ze weer :)

Er zijn weer twee dagen verstreken en als je in Londen zit heb je dan weer heel wat meegemaakt!! ( Arrogant :D ) Haha nee maar het is wel de moeite waard denk ik zo.
Gister bijvoorbeeld wezen eten met de ouders van Lise en Lise, Rianne en ikzelf..Daarna ff flink het kwijl langs mn mond laten gaan terwijl ik langs al die vreselijk mooie kleding/schoenen-winkels liep in SOHO en daarna weer naar huis gereisd. Hier heerlijk aan de HEINEKEN gezeten en toen kreeg ik toch aardig last van het feit dat m'n kamer niet heel gezellig was..nou, tot 1am dus ff lekker geknipt en geplakt en nu is mn kamer toch gezellig met alle foto's...:S Daarna heerlijk naar mn bedje gegaan. Even een leuk detail tussendoor. Ik droomde dat mama zwanger was :) Moet je nagaan wat er met gebeurd als je hier zit!
Genoeg over gister.
Vandaag, 19-01-2008! De eerste zaterdag in Londen. Lise ging vandaag nog even samen met dr ouders het 1 en ander doen waardoor Rianne en ik op elkaar aangewezen waren!! Haha! We hadden afgesproken met klasgenoten Stephan en Kjelt op Piccadilly Circus. Echt leuk om bekenden te zien hier. We besloten eerst maar even te genieten van een engels thee'tje. Done that and we went to Trafalgar Square. Ja, dat hoort erbij toch. Zie de foto's! Heerlijk de toerist uitgehangen en genoten van een gigantische neger die Mr. Jackson stond te imiteren. Wat een lef, maar dat terzijde. Op naar de Big Ben. We waren nu toch lekker op weg. Halverwege de barre tocht vond er de wisseling van de wacht plaats bij .... ( Joost mag het weten ) Maar door onze lekkere timing genoten van dit spektakel!!!!!Stonden gewoon 1e rang hoor! Nou goed..nu naar Big Ben! Gruwelijk, wat een ding zeg. Serieus..dit is echt de mooiste klok die ik ooit in m'n leven heb gezien. Na 36 foto's toch maar richting Londen Eye gelopen die iets minder met me deed, maar leuk om gezien te hebben! :P
Nou hier vandaan afscheid genomen van Kjelt en Stephan en Rianne en ik wurmden ons door de menigte naar Lise en haar ouders. Lekker bij de Italiaan gegeten en toen kwam het allermooiste moment van de dag.......En nee dat was niet het zien van m'n hotel, maar de onwijs gave limo's die voorbij reden. Oh my God! ( en dat is dan weer typisch amerikaans ;) ) Wat een wagens zeg. Ik viel bijna om. Ja, kom ook maar uit Putten he, haha! Reden genoeg voor een bezoekje aan de pub. Rianne en ik durfden het aan om een biertje te nemen. HAHAHA wat een humor. 0,7 is the smallest one, do you like it? Off course dude! Nou 2 bier later en een aangeschoten hoofd besloten we maar om naar huis te gaan! Londen is tof!
Zitten nu inmiddels alweer een uurtje thuis en toch maar weer een fles open getrokken! Moet toch in die engelse sfeer blijven én het is tenslotte zaterdagavond!
Ik sluit mooi af.."Proost!"

Liefs...uit Londen!

  • 20 Januari 2008 - 11:46

    Rosanne:

    Lotte!!
    Echt supervet allemaal!:D
    Die limo's.. !!:D
    Ik spreek je nog wel een x!;)
    Liefs..uit Harderwijk!(K)

  • 20 Januari 2008 - 12:45

    Mam:

    Hahaha, pregnant... in your dreams! nee dat zit er niet in. Fijn dat je al zoveel gezien hebt dan kun je het nog een keertje overdoen wanneer we langskomen! Morgen aan de bak...heel veel plezier nog en veel succes met je eerste daggie.
    Dikke kus van je Mams!

  • 20 Januari 2008 - 13:09

    Papa:

    Hoi Lieverd, Goed om te lezen dat je je vermaakt. Lijkt me leuk om een paar fotos te zien.... maar kan ze niet vinden op de site. Ja dat heb je he wanneer IT je beroep is. Neem er vandaag nog eentje op het goede begin en heel veel succes met je eerste werkdag. Liefs Papa

  • 20 Januari 2008 - 15:48

    Wencke:

    Wat goed dat je het zo naar je zin hebt! Wij wachten wel een half jaartje, voor je weer met ons naar Ria gaat... Genieten maar 'overthere'!
    Liefs

  • 20 Januari 2008 - 16:09

    Esther:

    Lot lieverd.!

    Leuk leuk allemaal.
    geniet ervan!

    KusEsther

  • 20 Januari 2008 - 17:50

    Je Zusje:

    hoi, lieve zus.
    fijn om te horen dat je het naar je zin hebt.
    in putten is ook alles goed.
    kus je zusje

  • 20 Januari 2008 - 18:15

    Barbera:

    Hi Lotte,

    Wat leuk om al je enthousiaste verhalen te lezen. Je verveelt je geen moment.

    Heb een tegekke tijd en geniet van alles!

    Je moeder "zwanger dromen" wat een joke!

    Liefs, Barbera

  • 20 Januari 2008 - 21:19

    Pap En Mies:

    fijn je ff te horen kopen jullie maar een telefoon die het goed doet dan sponseren wij hem, denk bij de aankoop aan onze geplande verre trip i.v.m de kosten dikke kus XXXXX

  • 21 Januari 2008 - 11:38

    Roos:

    Hee lekkere chick,

    Echt super om te lezen dat het goed met je gaat! Ga zo door met die geweldige gekke verhalen van je! Enne..m'n kip staat op 't punt om als postkip de lucht in te gaan, oftewel we gaan snel schrijven! Veel plezier lieverd! Geniet!

    Dikke kus en veel knuffels!

  • 21 Januari 2008 - 18:23

    Rinze:

    Ha Lot,
    Toch wel leuk om die verhalen te lezen. Tof dat je het zo naar je zin hebt. Ik hoop dat je eerste werkdag ook goed is verlopen. Is het daar ook zulk k..weer? Mama is vandaag 2 x verzopen.

    Voor de rest zijn hier weinig bijzonderheden. leeker gewerkt enzo. De boot is trouwens wel tof. Oud, maar wel nostalgisch. Ik mail je nog wel een foto.

    Nou meisje, veel succes deze week en we denken aan je. Good luck and serve the planet!

    Kus, Rinze

  • 22 Januari 2008 - 16:04

    De Broer:

    Heey LowTea!

    Weer mooi aan de drank daaro?
    Beetje negers kijken... Klinkt als vakanite ;)

    veel plezier,

    De broer (Hans.. >.<)

  • 22 Januari 2008 - 16:44

    Wilma:

    darling, I wrote u a few txtmessages, but I\'m not 2 if u got them. WANT IK HOOR NIKS EN IK WIL ZO GRAAG WETEN OF HET GOED GAAT DAAR IN DE CINNAMONBAAAAR! Dus als je dit leest , tell me!!!! en laat ook ff weten of je mn smsjes wel gehad hebt. 1 op nl.nr en ook op je engelse..

    aight! c u ! en.. HOU DIE RUST! haha!
    Kiss, Wilma...

  • 22 Januari 2008 - 18:30

    Corine:

    Vreselijke Sjem!

    K hoop dat je nog ff hebt lopen shaken met wat je moeder je heeft gegeven! :P
    (chill nummertje btw) je hebt ook best smaak natuurlijk :P :P

    Alles goed gegaan deze dagen in de kaneelbar? K heur t allemaal wel weer..

    Tuus ook dag he! :D

    xx

  • 22 Januari 2008 - 18:40

    Wilma\'s Moeder:

    Hallo Lotte,

    Fijn dat je het vliegtuig nog gehaald hebt !!!!
    Keep going en geniet ervan voor je het weet ben je weer in het kikkerland!!!
    Succes ik denk aan je en hou me op de hoogte!Veel liefs, Wilma\'s moeder

  • 22 Januari 2008 - 20:16

    Mies:

    hoi lieverd,
    Nou als ik alles lees is het wel wat daar, duurt dus niet meer zolang voor ik kom. papa laat ik thuis hahaha.
    Ben benieuwd naar je werk tot nu toe.
    nou meidje veel liefs en tot gauw dikke kus van nm

  • 23 Januari 2008 - 02:31

    Anne:

    loootteeee!!!
    e
    k super dat je het naar je
    k zin hebt!
    e binnenkort even ticket boeken!
    r succes voor de aankomende tijd!
    d leuke dromen heb je trouwens;)
    i suuuuppppeeer veel plezier en
    n succes met je stage!!
    g heele dikke zoen je grote vriend!!

  • 23 Januari 2008 - 18:27

    Ton En Jet:

    supertof, om op deze manier te ervaren wat JIJ ervaart.blijf wel ff zo volhouden in je journal, he?!!!misschien tot horens... OME ton en jet

  • 24 Januari 2008 - 16:46

    Simeon:

    Klinkt goed allemaal!!
    lijkt er op dat jij je niet gaat vervelen daar!!
    Alles gaat ook goed hier (ook met Lotte :-))

    Kus

  • 31 Januari 2008 - 08:29

    Carola:

    Hoi Lotte!

    Ik heb je weblog nu pas ondekt..:$ ooh Maar wel erg leuk om te lezen, we leven hier ontzettend met jullie mee!
    Carine en ik zijn een weekendje Londen aan het plannen! Nou heel veel succes nog daar!!

    groetjes carola

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Een half jaar stage lopen in het One Aldwych hotel,(www.onealdwych.com), maar ook een half jaar op eigen benen staan! Onwijs gave kans in mijn leven die ik met beide handen aangrijp!!Mezelf ontwikkelen en onwijs gave dingen meemaken die me de rest van m'n leven bijblijven! Keihard werken en proberen te genieten. Dat is mijn doel! En daar gaan we voor de volle 100% voor!

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 43625

Voorgaande reizen:

17 Januari 2008 - 23 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: