Fly away... - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lotte Ernsten - WaarBenJij.nu Fly away... - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lotte Ernsten - WaarBenJij.nu

Fly away...

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

18 Januari 2008 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Jaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Here we are!!! Lieve mensen via deze weg wil ik jullie een beetje op de hoogte brengen van wat ik allemaal meemaak. Aan jullie de keus of jullie 't lezen ;)
Kort verslagje over de eerste dag:

"Dag van vertrek"
Daar gingen we dan..met een veel te zware koffer..weg van huis. Gemengde gevoelens. Nog één keer met Bram, mama en Rinze in de auto...Nog één keer rechts rijden..Maar kom op, relativeren, het is maar voor een half jaar!
En daar ging, vol goeie moed, richting een geweldige stad! Op schiphol aangekomen trof ik mn huisgenootje/vriendin Rianne aan. Samen staan we sterk! Hup inchecken...
Nou mevrouw Ernsten, dat is 7 kg. teveel. 1 kg. = 9 euro.....KETJING..63 euro. Maar dankzij opa, oma, mama, Rinze en Bram was dat ook weer snel opgelost. ( Nogmaals bedankt ;) )
Nou moment van afscheid nemen was toch echt aangebroken. Laat ik het maar omschrijven als heel apart. Pf...valt zwaarder dan gedacht!!!

(wordt vervolgd, boodschappen doen nu!!)
Zo, 65 pond armer, maar een huis vol spullen die we echt nodig hebben om te overleven!!!
----------------Continue-----------------

Dus wij op naar Gate H. Boarden. Daar eenmaal aangekomen een rij van hier tot aan Zwolle ;), en het was inmiddels kwart voor 5. Vliegtuig vloog om 5 uur...Voelen jullie de spanning?! Nou..chaos in die koppies kan ik je vertellen. Uiteindelijk gecheckt en wel rennend richting het vliegtuig..En op het nippertje, serieus, op tijd. Alle vier de stewards en een vliegtuig vol stonden op ons te wachten..haha! Echt lekker ontspannen begonnen dus. Maargoed..we zaten in het vliegtuig.
Ready for take off!!!
Nog geen uur later stonden we op Engelse bodem. Jeetje wat stoer! Een kodak moment maar helaas lieten de mensen achter ons dit niet toe!!
Bagage gehaald, bus in naar Bakerstreet en dan sta je daar op de trein te wachten met je roze koffer van 27!!!!!!!!!!!!kilo! Maar we hebben het er allemaal voor over, want dit is de mooiste ervaring uit je leven..Hou die rust ( Of niet Wilma?!! )..haha!
Goed, hatjee in die trein en op naar Hither Green. Het station dichtij huis. Rond een uur of 9 arriveerden we gebroken bij huis en daar stond Lise met haar ouders op ons te wachten! Super gaaf huisje! Alledrie een mooie kamer met 2-persoonsbed, grote keuken met alles erop en eraan, badkamer..Alles keurig verzorgd. Dus maak jullie wat dit betreft niet druk!
We gaan nu richting Londen..de big city in;)!!
Zal vanavond even wat foto's erop zetten!

En daar komt ie dan:

"Liefs uit Londen"

Ps: Adres;
187 George Lane ( ground floor )
London SE 13 6RY
United Kingdom

Telefoonnummer;
(0044)- 07942 561888

• 18 Januari 2008 - 10:48

Hans:

LowTea!
    Ik had echt noooit verwacht dat jij nou teveel bagage zou meenenmen!;)

Ik hoop dat je suuuper veel plezier in London heb :)

Groeten je broer...

• 18 Januari 2008 - 18:34

Mies:

hoi lieverd, super om te lezen dat alles o.k. is geniet ervan . kus

• 18 Januari 2008 - 19:14

Hans:

Ik ga je even google earthe! Welke straat precies?

• 18 Januari 2008 - 21:28

Ugchelen:

He Lotte, heb je eerste reisverhaal gelezen. Je bent er nu wel mooi. Hou je haaks en geniet er maar van. Zal regelmatig ff kijken op deze site !
    Liefs

Fred ( en Annet, en Else, en Michiel en DOLBY)

• 18 Januari 2008 - 22:27

Karlijn:

Heeeel veel plezier!! Ik ben echt stik jaloers! hahah Maar geniet ervan!!

• 18 Januari 2008 - 22:49

Ugchelen:

Liefs
    Fred ( en Annet, en Else, en Michiel en Dolby)

• 19 Januari 2008 - 11:01

Boelie En Carr:

Dag lieverd! leuk om wat van je te horen via deze site, zo kunnen we een beetje bijhouden wat je daar zoal uitvreet (player):P dikke zoen van ons ...

mij rest nog 1 ding te zeggen:

UPSTAIRS!!

• 19 Januari 2008 - 11:08

Carla:

Hey meisje, mooi voor mekaar deze site. Blijft iedereen van alles op de hoogte.Al een beetje gesetteld in jullie huisje?
    Laatste voetbalnieuws: Veendam-Zwolle 2-2. Zwolle met rust voor 2-0, Veendam kreeg 2 penalties na rust, waarvan 1 onterecht...zonde hé. Bram ong. 25 min. gespeeld. Maar gelukkig heeft de concurentie ook punten laten liggen dus de schade valt mee.
    Hier alles oké. Regenachtig, maar dat zal bij jou niet anders zijn.
    Benieuwd naar je foto's en alvast heel veel succes maandag.
    Liefs, Carla

• 19 Januari 2008 - 11:15

Mam:

Super leuk lieverd, alleen idd nog wat foto's erbij dan hebben we helemaal een goed beeld! Succes en geniet van je weekend! Dikke zoen, Ja Mams

• 19 Januari 2008 - 12:06

Mies :

Hoi lieverd, foto's kijken ????? handleiding ?????? of ligt het aan mij ????? ik probeer te bellen op het nummer wat je hebt gegeven klopt dit??????? kus van ons

• 19 Januari 2008 - 12:34

Herma:

Hey Lotte.

Heel veel plezier meis! Kom binnenkort nog even naar London. Zodra je nummer hebt moet je maar even laten weten:)
    Kunnen we nog een keertje naar de Roadhouse!!

Maak er een super tijd van! Liefs Herma

• 19 Januari 2008 - 13:44

Oma Opa :

hoi Lotte,ben je al een beetje gewend,en is het weer net zo nat als hier,maar ook dat went,vooral met je vrolijke plu,heel veel liefs van opa en oma.
    ps. gr. aan je vriendinnen

• 19 Januari 2008 - 14:17

Angelique:

He stoer nichtje!!!

Lekker man dat alles goed is gegaan, een lekker huisje zo te lezen echt relex man!!!

Nou lieverd, geniet ervan en maak veel foto's (je krijgt spijt als je er te weinig maakt!!!)

Hele dikke kus en ik zal regelmatig ff kijken hoe het met je gaat!

Liefs Angelique, Edwin en Alana

• 19 Januari 2008 - 14:50

Leontien:

Dag lieve lotte! Wat kun jij gezellig blogs schrijven zeg, dat wordt leuk het komende half jaar! Kijk nu al uit naar je "wekelijkse" (?) verhaaltjes! Je klinkt enthousiast! Hoop dat je al wat leuke pubs gevonden hebt! Cheers! Dikke vette kus, Leon10!!!

• 19 Januari 2008 - 15:55

Ilse:

Lieve Lotte, Je bent aan je avontuur begonnen, wat gaaf zeg! Ik hou de site in de gaten en ik mail je snel, dan kan ik even wat meer babbelen! Nou meis, geniet ervan! Dikke kus Ilse