Excuse me..! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lotte Ernsten - WaarBenJij.nu Excuse me..! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lotte Ernsten - WaarBenJij.nu

Excuse me..!

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

24 Februari 2008 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Jajaja..sorry maar ik was zooooo druk!!
Bij deze dus mijn oprechte excuses.

Hoe is het aan de andere kant van het water?
Hier alles prima. Heb weer onwijs veel meegemaakt en sommige dingen zal ik met jullie delen :)
Laten we maar even beginnen bij dinsdag 12 februari..Ik zou deze dag vrij zijn, maar mijn manager belde en vroeg of ik wilde komen helpen. Natuurlijk, dat wil Lotte altijd wel dus dinsdag om half 6 stond ik in m'n pakje klaar om te gaan:)!
Wat was namelijk het geval..KEVIN SPACEY en JEFF GOLDBLUM kwamen met al hun bekende vrienden en vriendinnen een feestje vieren in verband met de premiere van de nieuwste film die avond!GRUWELIJK:) Sta je daar..Good evening, would you like a canapé sir? En met dat je het zegt kijk je in de ogen van meneer SPACEY. Fuck he..dat was echt tof. Ook al wilde hij niets..maar dat terzijde;)! Was weer een mooie ervaring. 550 man bedienen doe je niet elke avond zeg maar. Doordat ik deze dag extra had gewerkt kwam ik weer op een mooi aantal van 50 uur in 1 week. Het weekend was weer één groot gekkenhuis.

Nou er komt weer van alles tussen..ik zet wel ff een zooitje foto's erop en dan komen de verhalen later wel, oke?!

PS:
Papa en mama Schakel, mama en rinze, opa en oma, Andrea en tante Jannie onwijs bedankt voor jullie kaartjes! Heel erg tof!

  • 24 Februari 2008 - 21:15

    Papa:

    Ik hou van je lieverd!!!!
    Sterkte maar weer van de week.
    Dikke kus

  • 25 Februari 2008 - 14:03

    Annet:

    Hey nichtje!
    Wat gaaf allemaal, wou dat ik ook weer 22 was en in London! 't Is nog steeds een super exciting city, right? Spreek je al een beetje Cocney rhyming slang?
    We genieten van je verhalen en de foto's, zie dat je je afkomst niet verloochend waar het de intake van bier en aanverwante consumpties betreft. Sterkte met het harde werken en geniet vooral volop, deze ervaring neemt niemand je meer af!
    big hug from the four of us in Ugchelen.

  • 25 Februari 2008 - 16:55

    Mam:

    Lieverd vond het geweldig bij je thuis. Lieve meiden ook bedankt voor de genomen honours toen Lotte moest werken. Tot gauw in mei. Dikke knuffel,
    Mam en Rinze

  • 25 Februari 2008 - 18:27

    Mies:

    hoi lieverd, De hint van de kaartjes is binnen gekomen. dikke kus -xxxxxxxxxxx-

  • 26 Februari 2008 - 17:31

    Carla:

    Hey meisje, Schaam me diep, heb veel te lang niets van me laten horen maar nu vakantie en dus zeeen van tijd en geen excuus meer. Vandaag je kaart ontvangen van eind jan. Zat te weinig port op "so we had to give it to an alternative service - sorry if there was a delay" Ach, mag geen naam hebben. Wat gaaf dat je mr.Spacey in evende lijve hebt gezien (en gesproken), een waanzinnig goeie acteur en leuke vent. Of viel die tegen in het echt?
    Hier verder alles goed, leuk dat je moeder en Rinze zijn geweest, ook fijn voor jou weer even wat bekende gezichten. Bram is helemaal in de mood na de wedstrijd van vrijdag. Nu donderdag nog...hij gelooft er echt in dat ze Feijenoord zo even aan de kant schuiven. We laten hem maar even in die waan. (zou wel super zijn!)
    Nou, je krijgt heel veel kusjes en knuffels van iedereen hier, inclusief mijzelf. Hou ons maar weer op de hoogte van je belevenissen en geniet ervan, het zijn allemaal ervaringen die niemand je meer af kan nemen.
    Veel liefs, Carla

  • 28 Februari 2008 - 18:38

    Wilma's Moeder:

    Hoi Lotte, super tof daar zo te zien.Leuk hoor al de foto's.
    Fijn dat de kaart is aangekomen!
    priority dat scheelt een stuk.

    Keep going, liefs Wilma's moeder

  • 29 Februari 2008 - 00:13

    Ugchelen Clan:

    het is al laat ! Michiel, Else en ik waren in de Kuip in Rotterdam, waar we Bram een verdienstelijke wedstrijd zagen spelen tegen Feyenoord ! Feyenoord superslecht, maar wel gewonnen met 2-1.
    Bram moet de avond van z`n leven hebben gehad: 32.000 toeschouwers. jammer dat hij Else niet heeft kunnen horen; ze juichte bij iedere actie van Bram. maar ja, we zaten hoog op de tweede ring !

    Groeten vanuit ugchelen !

  • 02 Maart 2008 - 16:26

    Nm:

    hoi lieverd, geweldig om alle reactie's te lezen. Iedereen trots op Bram moet voor jou ook geweldig zijn, het is per slot jouw vriendje. nog 4 weken en dan kun je ons londen laten zien. Heer nu al zin in. See you, en lots off kisses nm xxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Een half jaar stage lopen in het One Aldwych hotel,(www.onealdwych.com), maar ook een half jaar op eigen benen staan! Onwijs gave kans in mijn leven die ik met beide handen aangrijp!!Mezelf ontwikkelen en onwijs gave dingen meemaken die me de rest van m'n leven bijblijven! Keihard werken en proberen te genieten. Dat is mijn doel! En daar gaan we voor de volle 100% voor!

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 43627

Voorgaande reizen:

17 Januari 2008 - 23 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: