PROMOTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lotte Ernsten - WaarBenJij.nu PROMOTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lotte Ernsten - WaarBenJij.nu

PROMOTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

07 Maart 2008 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Ladies and gentlemen,
wat een gruwelijk nieuws! Ik ben binnen 6 weken gepromoveerd naar de lobbybar :)!!!! Ja, ik ben onwijs blij en ja jullie krijgen alle detais a.s.a.p. te horen, but I'm on split today..sooo ik ga nog even een uurtje slapen!
Van het weekend vrij en dan praat ik jullie bij over alles wat afgelopen twee weken is gebeurd..Hou deze site dus in de gaten!

For now; Take care.. Kiss!

  • 07 Maart 2008 - 14:06

    Hans:

    6 Weken! Duurde wel een beetje lange hé :P! Harstikke gefeliciteerd, ik hoor graag de details :)

    kus je broer

  • 07 Maart 2008 - 18:54

    Mama:

    Lieverd,congratulations!!!!
    Ik ben vreselijk trots op je.
    Laat ze maar eens zien wie Lotte Ernsten is, want ze kan het gewoon, dat blijkt.

    Een trotse moeder.
    Knuffels van ons.

  • 07 Maart 2008 - 21:12

    Esther:

    hi hi,

    Dacht weer eens een leuk verhaal van lotte te lezen 5regels;)..
    Haha gekheid.
    Helemaal leuk voor je!!!!
    Have fun.
    kus kus kus

    Estherr

  • 08 Maart 2008 - 10:25

    Oma Opa:

    lotte wat zijn we super trots op je maar ik wist het,we geloven echt in je .
    we bellen nog.

  • 08 Maart 2008 - 15:19

    Je Zusje:

    leuk man ik ben trots op mijn super grote zus ik hoop dat je het naar je zin hebt in londen in putten gaat alles goed dikke kus en knuffel van je zusje hou van je

  • 08 Maart 2008 - 17:05

    Rosanne:

    SUPERVET !!!:D
    Echt stoer, gefeliciteerd!!:D
    Je bent gewoon helemaal perfect!:D
    Kuss, (K)
    Rosanne!!

  • 09 Maart 2008 - 17:22

    Wilma's Moeder:

    FLUBBERGASTED!!! SUPER GEFELICITEERD en zoals altijd keep going!!!
    liefs Wilma's moeder

  • 11 Maart 2008 - 12:19

    Jannie:

    dat heb je maar weermooi voor elkaar meid. Gefeliciteerd!!!!!!!!!
    liefs

  • 11 Maart 2008 - 22:36

    Ida:

    hey lotte
    Gefeliciteerd meid echt heel tof voor je,ga zo door.
    Je ziet maar,je kan het!!!!
    Voor de rest alles goed met jou???Hier bij ons wel.
    leuk om die verhalen van jou te lezen.
    Dikke knuffel ida

  • 12 Maart 2008 - 10:56

    Mam:

    Hoi Lieverd,
    Hoe gaat het, zit ie nog steeds vast?
    Wanneer mag je starten in the Lobby? Maandag a.s.? En we willen wel weer wat van je stories lezen hoor, want dat is voor ons echt bijblijven! Succes met je laatste loodjes bij de kaneelbar. Groetjes aan Mark van Rinze...
    Dikke zoen,
    Rinze & Mam

  • 12 Maart 2008 - 12:58

    Oma Ernsten:

    hoi lotte
    ik zit met lieske bij de computer.
    om de laatste berichten van je te lezen.
    ik wist wel dat je het kon.
    harstikke goed van je.
    wie weet wat er nog meer voor grote dingen staan te gebeuren.
    heel veel liefs en dikke knuffel van oma ernsten.
    doeggg

  • 09 April 2017 - 18:27

    Likmereet:

    Je bent lelijk, achterlijk en kent geen Nederlands. Je "man" is een vieze gore pedo. Kom aub onder de tram, teef.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Een half jaar stage lopen in het One Aldwych hotel,(www.onealdwych.com), maar ook een half jaar op eigen benen staan! Onwijs gave kans in mijn leven die ik met beide handen aangrijp!!Mezelf ontwikkelen en onwijs gave dingen meemaken die me de rest van m'n leven bijblijven! Keihard werken en proberen te genieten. Dat is mijn doel! En daar gaan we voor de volle 100% voor!

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 820
Totaal aantal bezoekers 43602

Voorgaande reizen:

17 Januari 2008 - 23 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: