Afgelopen 2 maanden in beeld gebracht ;) - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lotte Ernsten - WaarBenJij.nu Afgelopen 2 maanden in beeld gebracht ;) - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lotte Ernsten - WaarBenJij.nu

Afgelopen 2 maanden in beeld gebracht ;)

Door: Lotte!

Blijf op de hoogte en volg Lotte

15 Juni 2008 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Lieve mensen!

Eindelijk weer een teken van leven! Hier gaat alles prima. Op dit moment zit mn chick Wilma naast me! Zij is woensdag aangekomen en ik kan je vertellen dat we tot dusver alleen maar aan het feesten en beesten zijn. Er staan een aantal foto's op van de afgelopen dagen, maar ik heb nog veel meer meegemaakt en dat is er ook te zien. Het enige wat je even moet doen is naar Week14 gaan. Was mn laatste bericht en daar staan alle foto's. Hieronder alvast een voorproefje..deze zijn van Wilma d'r camera! Ga er maar goed voor zitten en

  • 15 Juni 2008 - 15:48

    Wilma's Moeder:

    HELEMAAL SUPER meiden.
    Heeeeerlijk voor jullie!!!!! Love you!!! keep going Dikke kus!!!!

  • 15 Juni 2008 - 16:26

    Mam:

    Wat een toffe pictures! Gruwelijk!!!! En Lotte je haar steil staat echt supermooi! Geniet nog ff samen...hele dikke knuffel voor jullie.
    Dikke zoen,
    MAMS

  • 15 Juni 2008 - 16:43

    Esther:

    Toffe foto's!!

    Kuskus

  • 20 Juni 2008 - 19:40

    Andrea:

    Hey Lotte,

    Houd nog ff vol he!!! Nog maar 1 maandje en dan ben je weer terug in Nederland!!! Eindelijk weer bij JOUW Brammetje!!!

    Dikke kus,
    Andrea

  • 20 Juni 2008 - 21:23

    Oma-opa.:

    wij vinden je haar geweldig.wij komen het donderdag bekijken.Lot geef ff door wat je lekker vind,en wat we mee moeten brengen.gr opa-oma,wij hebben er zin in.!!!!!.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Een half jaar stage lopen in het One Aldwych hotel,(www.onealdwych.com), maar ook een half jaar op eigen benen staan! Onwijs gave kans in mijn leven die ik met beide handen aangrijp!!Mezelf ontwikkelen en onwijs gave dingen meemaken die me de rest van m'n leven bijblijven! Keihard werken en proberen te genieten. Dat is mijn doel! En daar gaan we voor de volle 100% voor!

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 43568

Voorgaande reizen:

17 Januari 2008 - 23 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: