Week 14 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lotte Ernsten - WaarBenJij.nu Week 14 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lotte Ernsten - WaarBenJij.nu

Week 14

Door: Lotte!

Blijf op de hoogte en volg Lotte

26 April 2008 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hey allemaal!

Hoe is het daar in NL.? Hier gaat het wel goed. Heb redelijk last van het feit dat ik wel even terug zou willen!!
Deze week 6 dagen werken en dat gaat je niet in de koude kleren zitten!
Gisteren was mn daggie vrij en moet vanavond en morgen dus nog vol aan de bak :( En heeft ze er zin in: "Nee!!!!!!"
Maarja...we hebben geen keus.
Gisteravond nog wel ff een sappie gedaan..moet wel aan je ontspanning denken!
Hoop wat van jullie te horen...valt beetje tegen he de laatste tijd;) Jammer!
Haha..nougoed. Morgen schrijf ik verder!

Liefs van mij!

Goedemiddag!

Ben ik weer. Gisteravond zo druk gehad weer. Avond ging wel snel, maar echt leuk was het helaas niet. Was een hoop gezeik binnen het team. Nu moet ik vandaag en morgen van 4-sluit en dan ben ik dinsdag vrij. Geeft de burger moedt!
En als alles verloopt zoals plan ben ik zondag ook vrij. Heb dus elke keer iets om naar uit te kijken. Is wel een voordeel van gespreid vrij zijn. Verder gaat alles z'n gangetje hier. Huisje nog steeds in orde. Proberen het elke keer nog iets gezelliger te maken met eigen spulletjes, wat plantjes en kaarsjes. Je moet toch wat he ;)!!
Het zag er naar uit dat het weer de goeie kant opging, maar helaas...Nu weer bewolkt. As. woensdag zullen de meeste van jullie wel koninginnedag gaan vieren...HAVE FUN!! Neem een borrel op Bea voor mij!
Zijn overigens de 3 maanden gepasseerd vorige week! Very nice :)
We keep in touch..

Love!

  • 26 April 2008 - 14:39

    Mam:

    Joh over een paar maanden ben je weer terug in het kleine Zwolle, en dan ga je Londen nog missen! Geniet zoveel mogelijk en bedenk dat het allemaal erg snel voorbij is. Mis je wel maar nog een paar weekjes en dan kan ik je weer ff knuffelen. Succes!
    Dikke zoen van ons.
    WE HOUDEN VAN JE!!!!

  • 27 April 2008 - 10:15

    Rosanne:

    Lotteee !:D
    Nog even, dan komen wij !
    Haha ik heb er superveel zin in !
    Succes nog met worken;)
    Xx jes!<3

  • 28 April 2008 - 10:46

    Oma En Opa:

    Hoi Lieverd.
    Het feest is weer voorbij,was heel gezellig,maar jammer dat je er niet bij kon zijn.
    WIJ gaan de reis bij Natasja boeken,en zijn dus in gedachten al een beetje in Londen.lot nog ff de beuk er in,jij kan het. Liefs Opa,Oma.

  • 28 April 2008 - 19:05

    Mies:

    hoi lieverd,

    we denken aan je, hou vol ik zal je op de hoogte houden.

    Liefs van ons.

  • 30 April 2008 - 15:52

    Wilma's Moeder:

    He Lotje,

    Nou het is hier ook een saaie boel hoor, het lijkt heel wat als je hier niet bent maar het kan ook tegen vallen.
    Op koninginnedag om 2 uur in Ermelo tenminste alweer een hele saaie boel.

    Probeer ook een btje te genieten daar en in je vrije tijd wat van London city te zien.
    Je bent al over de helft en als je weer eenmaal thuis bent kom je er niet zo gauw meer toe om naar Londen te gaan dus meis KEEP GOING !!!!
    We denken aan je

    Liefs Wilma's moeder

  • 05 Mei 2008 - 07:22

    Stephanie:

    He meis,

    Mijn eerste reactie sinds lange tijd. Ik lees altijd je berichtjes even omdat het leuk is te lezen hoe je het daar hebt. Ik kan me voorstellen dat je het thuis land mist, heeft iedereen wel even last van. Je moet maar zo denken, voor je het weet gaan je laatste dagen in. Dan ben je zo weer in Zwolle. Geniet gewoon lekker van je tijd daar, hopen dat het weer nog een beetje zonnig wordt. Meis ik wens je heel veel plezier daar, en succes met die lange dagen werken.

    Dikke zoen Stephanie

  • 05 Mei 2008 - 09:37

    Roos:

    Lieverd!! Nog even door en dan ben je gelukkig snel weer bij ons! Hou de moed erin! Je kunt het! We smsen snel weer!! En veel plezier met Carla, opa en Rosanne, geniet ervan oke? Hou van jou!!! Dikke kus!

  • 10 Mei 2008 - 18:55

    Esther:

    hi hi ,

    hoe is het daar? ook zulk lekker weer?
    Tijd gaat snel!, geniet nog even.

    succes, x esther

  • 14 Mei 2008 - 19:37

    Mam:

    Nog twee n8jes en dan London here we come! Heb er zin in...
    Heeeeele dikke zoen,
    Rinze,Suus en Mam

  • 22 Mei 2008 - 13:08

    Wilma's Moeder:

    Hallo Lotje,
    Ik lees net dat je moeder naar je toegegaan is.
    Heeeeeeeeeeeeeeerlijk lovely wonderfull
    Alleen het afscheid dan w.s wel weer dikke shit.
    Kop op en keep going het gaat nu echt alweer opschieten!!
    Dikke zoen Wilma's moeder

  • 09 Juni 2008 - 14:08

    Wilma,s Moeder:

    He Lotte, nog even endan........Wilma back in town!!!!!!!!
    Geniet ervan meiden, lekker ouderwets samen de boel op zijn kop of te wel keep going!!!!!!
    Veeel fun samen!!!!

    Dikke kus, Wilma's moeder

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Een half jaar stage lopen in het One Aldwych hotel,(www.onealdwych.com), maar ook een half jaar op eigen benen staan! Onwijs gave kans in mijn leven die ik met beide handen aangrijp!!Mezelf ontwikkelen en onwijs gave dingen meemaken die me de rest van m'n leven bijblijven! Keihard werken en proberen te genieten. Dat is mijn doel! En daar gaan we voor de volle 100% voor!

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 43595

Voorgaande reizen:

17 Januari 2008 - 23 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: