Still alive!! ( + vervolg 1 ) - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lotte Ernsten - WaarBenJij.nu Still alive!! ( + vervolg 1 ) - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lotte Ernsten - WaarBenJij.nu

Still alive!! ( + vervolg 1 )

Door: Lotte!

Blijf op de hoogte en volg Lotte

05 April 2008 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Lieve mensen,

Eindelijk weer een berichtje van mijzelf! Bij deze bedank ik meteen Rianne voor het vermelden van mijn belevenissen! Thanks girl! Maar dit terzijde.

Zijn inmiddels twee maanden verder, haha! Nee denk dat jullie allemaal wel hebben gelezen dat ik naar de lobby ben verhuisd.. Wat een gruwelijke bar zeg. Om een beeld te creeeren: Kleine 25 tafels, omringd door loungebanken en lekkere stoelen, ontzettend veel verse bloemen, veel ramen, het plafond is heel hoog, boven de lounge is een restaurant waar je een stuk van kunt zien, loungemuziekje, onwijs veel verschillende dranken en natuurlijk niet te vergeten; GEWELDIG personeel ;)!
Goed..nu weet je een beetje waar ik werk. What about my function..a waitress! Maar dat klinkt weer zo simpel. Ik kan je vertellen..Ik vlieg nog net niet over die vloer daar. Gekkenhuis. Bijna elke dag. En omdat er zoveel verschillende soorten cocktails zijn is het erg belangrijk dat je the productknowledge hebt dus ik leer veel. En dat is wel echt gaaf. Ben bijna elke avond dronken ;P, moet natuurlijk wel alles proberpen! Voordat ik het serveer proef ik dus!
Heb al een fles champagne van 290 pond verkocht! Erg leuk hoor. Collega's werden helemaal gek! Je moet er ook echt een beetje een show'tje van maken elke avond en dat is wel leuk om te doen. Beetje sjansen met al die 'enge' engelsen en ze blijven maar champagne bestellen! "Because we really like it when your coming to our table every time!" Die glazen moet ik elke keer bijschenken natuurlijk! Nou die omzet gaat lekker dus! Overigens ook erg veel celebrities bij ons in de bar dus altijd leuk meegenomen! En ja..ik vind dat helemaal leuk!
Tijden zijn wel weer wennen. Mijn dag begint nu over het algemeen om half 2 's middags, dan doe ik een keer mijn ogen open. Ontbijten, douchen..je kent 't wel en dan rond de klok van 4u met de trein. Eten op mn werk en half6 aantreden. Tot sluit. En dat is meestal zo rond 2u. Dan met de taxi naar huis. Dikke vette audi :). Vervolgens doe ik rond 3u mn ogen weer dicht...Echt spannende dingen maak ik dus niet meer mee. Kort samengevat is het nu..slapen, eten en werken. Haha!

Ik hou het voor nu weer voor gezien. Moet richting het station. Ik heb nog zoveel te vertellen, maar ik ga morgen wel weer verder! Dit is nog niet het einde dus! Alvast bedankt voor alle kaartjes, smsjes, mailtjes en andere berichtjes van jullie. Echt heel erg tof. Heb er even een beetje doorheen gezeten vorige week, maar heb er het volste vertrouwen in dat ik dit gewoon ff ga flikken en aangezien we donderdag over een week op de helft zitten is het alweer aftellen geblazen!

Morgen meer... Take care!

Ja..inmiddels zijn we 3 dgn verder. Alweer 8 april ( OPA GEFELICITEERD!!! ). En het wordt geen lang verhaal, want ik moet zo naar een training, digestive upselling, gevolgd door een late-shift. Wordt dus weer nachtwerk..Ach..daarna nog 2 dagen late-shift en dan eindelijk 2 dagen vrij! Met een beetje geluk komt Bram dan zaterdag. Als ze winnen van Emmen tenminste. Dan heb ik zondag mijn 1e shift in de ochtend. Gelijk in mn 1tje..Ze zullen wel weten waar ze aan beginnen ;). Dan hoop ik dus dat Bram bij me is en dat ik maandag en dinsdag ook samen met hem kan doorbrengen :P! Dat is allemaal nog even afwachten, maat keep the faith!!
Hetgeen wat ik jullie allemaal wil vertellen komt vrijdag goed?!! I promiss! Want dan ben ik lekker vrij!

Heel veel liefs en we houden vol!

  • 05 April 2008 - 15:49

    Mam:

    Lotte echt geweldig leuk, ben natuurlijk wel erg benieuwd naar die celebrities :-)
    Heel veel succes en laat die Champagneflessen maar knallen!!!!
    Tot horens/mails.
    Dikke knuffel van Rinze en mij.
    Liefs,
    Mam

  • 06 April 2008 - 09:07

    Mies:

    tja wat zal ik zeggen , je bent er weer. erg fijn. lets the game's begin.

    lots of everything. nm

  • 06 April 2008 - 09:25

    Hans:

    [size=14pt][b]Lotte! Ik zie dat je het aardig druk hebt, met je leuke patroontje. ;) Ik hoor graag nog wat meer over die celeberties! Veel succes, en vergeet niet om zo'n champagne flesje mee naar Nederland te brengen! :P[/b][/size]

    PS: Staat er nu aan't begin onzinpraat, of wordt de tekst groter? :P

  • 06 April 2008 - 14:07

    Wilma's Moeder:

    Hoi Lotte,

    Fijn dat je er weer bent!
    Beter die lobbybar ik zie je het helemaal doen!
    Keep going!

    Liefs Wilma's moeder

  • 14 April 2008 - 16:27

    Esther:

    Lot,

    Klinkt echt super cool!!!
    Succes!!

    Kuss

  • 18 April 2008 - 11:58

    Judith:

    Heej lieverd!

    Zo te horen gaat het allemaal helemaal goed met je!
    Leuk verhaal! Hoe gaat het verder met je? Valt de heimwee mee?
    Ik ga weer ff wat meer van me laten horen nu! :)
    Drukke periode is nu ff achter de rug..

    Dikke kus Juutje

  • 19 April 2008 - 16:02

    Mam:

    Hey Lieve Lotte,
    Lekker gewerkt? Je moet wel ff weer iets leuks schrijven hoor,ben zo benieuwd wat er allemaal in Londontown gebeurd ;-)
    Hele dikke zoen,
    Mam

  • 21 April 2008 - 19:01

    Esther:

    he lotte

    zo te zien en te lezen gaat het allemaal goed met je gelukkig
    en heb je het ook heel erg naar je zin. jah ,je zit al weer bijna op de helft he .. schiet al weer op geniet er nog ff lekker van! vind het wel erg leuk om iedere dag ff op je site te kijken wat je weer hebt beleeft nou heel veel plezier en succes nog ff en ik lees vast wel weer gouw wat van je dikke kus esther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Een half jaar stage lopen in het One Aldwych hotel,(www.onealdwych.com), maar ook een half jaar op eigen benen staan! Onwijs gave kans in mijn leven die ik met beide handen aangrijp!!Mezelf ontwikkelen en onwijs gave dingen meemaken die me de rest van m'n leven bijblijven! Keihard werken en proberen te genieten. Dat is mijn doel! En daar gaan we voor de volle 100% voor!

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 43569

Voorgaande reizen:

17 Januari 2008 - 23 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: